För mäklare

Förening:
Brf KG18. Org. nr 76 96 31–7267. Kommendantsängen 6:10, Göteborg.

Byggår:
1906.

Hissar:
En styck (A-uppgång)

Parkering:
Föreningen tillhandahåller inga parkeringar. Det finns att ansöka om boendeparkering via kommunen.

TV och Internet:
Ett grundutbud av tv-kanaler ingår i avgiften.Internet tecknas separat med Comhem eller Tele2.

Fastigheten:
Totalt har föreningen 17 lägenheter med en yta från 68 till 119 kvadratmeter. En av lägenheterna är hyresrätt. Vi har en bra blandning av unga, gamla, singel- och flerpersonershushåll..

Utomhus:
I fastigheten finns en lugn innergård med växter, sittgrupper och grillplats.

Månadsavgift:
Värme, vatten samt grundutbud av Tv-kanaler ingår.

Tvättstuga:
I föreningen finns en tvättstuga. Tvättstugan är utrustad med två tvättmaskiner, en torktumlare, mangel och ett torkskåp.

Lokaler:  I fastigheten finns

• ett miljörum för källsortering av matavfall, hushållssopor, tidningar, plast, kartong, metall och glas
  • ett cykelrum
  • ett barnvagnsförråd
  • ett förråd för varje lägenhet

Ordning, säkerhet:

Fastighetsförvaltning:
SBC sköter ekonomi och administration. Städservice och fastighetsservice sköts av WIRA Fastighetsservice AB.

Information:
Förutom hemsidan, som kontinuerligt uppdateras sätts aktuell information upp på anslagstavlan i huvudentré, tvättstuga och miljörum.